kayhan.ir

کد خبر: ۲۸۶۸۴۳
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۰

فرزام پس از تاریخ‌سازی رویینگ: به اردوهای با کیفیت بالا نیاز داریم


سرمربی تیم ملی قایقرانی رویینگ گفت: یک صدم کشورهای دیگر امکانات نداریم و برای ما هزینه نمی‌شود بنابراین نباید هیچ انتظاری از ما داشته باشند.
افشین فرزام درباره کسب دو سهمیه المپیک در رشته رویینگ و تاریخ‌سازی دختران بیان کرد: سهمیه رویینگ دو نفره برای اولین‌بار در کل قایقرانی به دست آمد. از المپیک پکن در تلاش بودیم تا این سهمیه رویینگ دو نفره را صید کنیم و خدا را شکر که برای المپیک پاریس توانستیم آن را با کیفیت بالا و یک رکورد خوب به دست ‌آوریم. سرمربی تیم ملی با اشاره به اینکه سهمیه‌های رویینگ به نام ورزشکار ثبت شده است، گفت: مسابقات انتخابی المپیک زیر نظر فدراسیون جهانی برگزار شد و در اولین روز مسابقات که جلسه کمیته فنی داشتیم، اعلام کردند سهمیه به نام ورزشکار ثبت می‌شود. 
او در پاسخ به این پرسش که تا المپیک به چه ابزارهایی نیاز دارید؟ تصریح کرد: اردوهای با کیفیت بالا نیاز داریم. ازبکستان اردوهایی را در ترکیه، یونان و لیتوانی برگزار کرد و ۲۰ روز هم قبل از آغاز مسابقات انتخابی المپیک به کره‌جنوبی آمد و تمرین کرد. هفت، هشت ماه اردویی که ازبکستان داشت با ۱۷ روز اردوی آماده‌سازی ما در ارومیه قابل مقایسه نیست.