kayhan.ir

کد خبر: ۲۸۶۸۳۸
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۰

#  پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 

 بلد بودن زبان دنیا این شکلی است
 کاربری نوشت: «سال ۹۵ پاکستان به خاطر نفوذ آمریکا و عربستان با دولت وقت ایران هیچ قرارداد سیاسی، اقتصادی، امنیتی‌ای امضا نکرد. اما امروز بعد از زدن توی گوش اسرائیل هشت سند همکاری با ایران امضا کرد. دیپلماسی بلد بودن زبان دنیا این شکلیه.»
 پایگاه بسیج لستر انگلیس!

 محمد نصوحی با انتشار این تصویر نوشت: «تظاهرات مردم انگلیس در لستر در حمایت از غزه و مقاومت فلسطین! با تشکر از مسئول پایگاه بسیج لستر بابت این کار قشنگ!»
 تبعات کاهش جمعیت در یک کشور
 فهیمه حاجی نصیری: «کره‌ جنوبی جزو کشورهاییه که سال‌های متمادی نرخ‌های بالای رشد اقتصادی رو تجربه کرده و در زمره کشورهای صنعتی و توسعه‌یافته‌ست. اما حالا به خاطر نرخ باروری پایین و از دست دادن نیروی کار فراوان، توسعه‌ اقتصادی کره رو به اضمحلاله.»
 ذبح آزادی بیان در جامعه آمریکا
 امیرعلی ابوالفتح: «خشم دانشجویان آمریکایی طرفدار فلسطین فقط به دلیل انزجار از جنایات اسرائیل در غزه و حمایت دولت آمریکا از اسرائیل نیست. دانشجویان آمریکایی خشمگین هستند که آزادی بیان و آزادی عقیده در جامعه آمریکا جلوی پای صهیونیسم ذبح شده است؛ به ویژه در محافل آکادمیک.»
 قدرت بازدارندگی بدون سلاح اتمی
 مرتضی غرقی: «ایران ثابت کرد بدون سلاح اتمی هم قدرت بازدارندگی بالایی دارد، نمونه‌اش اینکه در تنش میان ایران با رژیم صهیونیستی، اروپا و آمریکا، رژیم اسرائیل را مجبور کردند ساکت بنشیند وگرنه همه در آتش جنگ خواهند سوخت.»
 ناتوانی روزافزون رژیم صهیونیستی
 الهام عابدینی: «75 سال و «۲۰۰ روز» از آغاز نسل‌کشی فلسطینیان گذشت؛ در این ۲۰۰ روز اخیر، ۳۴ هزار و ۱۵۱ نفر در غزه به شهادت رسیدند: شامل ۱۴ هزار و ۵۰۰ کودک، 450 نفر از کادر درمان، 97 روزنامه‌نگار و همچنان مقاومت فلسطین و ناتوانی رژیم در تحقق اهداف اولیه.»
 پیامدهای عملیات «وعده صادق»
 محمدجواد اخوان: «استعفای فرمانده اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی و مقدمه‌چینی برای کناره‌گیری فرمانده مرکزی ارتش از نخستین پیامدهای شکست بزرگ اطلاعاتی در ۲۶ فروردین است. برآورد اطلاعات نظامی رژیم کاملا غلط از آب درآمد و نادرست بودن تصور امکان رهگیری کل موشک‌های ایرانی آشکار شد.»
 چرا اسرائیل باید از بین برود؟!

 کاربری با انتشار تصاویری از شهدای یک خانواده فلسطینی نوشت: «چرا می‌گیم رژیم کودک‌کش اسرائیل؟! چرا می‌گیم اسرائیل نسل‌کشی می‌کنه؟! چرا اسقاطیل باید از صحنه روزگار محو بشه؟ این جمع و لبخندهاش دیگه تکرار نمی‌شه چون توسط رژیم موقت صهیونیستی شهید شدند...»