kayhan.ir

کد خبر: ۲۸۶۵۳۷
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۳

#  پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 
 
  از حمله 6 روزه تا حمله ریزپرنده!
 سید امیرحسین هاشمی: «از حمله‌ 6 روزه‌ ۱۹۶۷ که اسرائیل همه‌ اعراب رو شکست داد، رسیدیم به حمله چندتا ریزپرنده در پاسخِ حمله‌ موشکی ایران! حقیقتاً در برهه‌ فوق‌العاده‌ای در تاریخ زندگی می‌کنیم.»
 واکنش 
به حمله اسرائیل
 مجید بامری این تصاویر را به اشتراک گذاشت و با کنایه به خرابکاری روز گذشته اسرائیل در اصفهان نوشت: «واکنش مسئولان نظامی کشورمون به خبر صبح امروز!»
 بدبختی فلاکت‌بار آمریکا!
 سید محمدحسین میرلوحی: «آمریکا سراسیمه به ان‌بی‌سی‌نیوز اعلام کرده است که در حمله‌ای که دیشب اسرائیل به ایران انجام «نداده» است شرکت «نکرده» است. بدبختی و فلاکت از این بالاتر؟»
 مسخره است
 
 
 
 
 این توئیت از وزیر امنیت داخلی اسرائیل در واکنش به تلاش برای خرابکاری اسرائیلی‌ها در اصفهان با عبارت «مسخره است!» مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت.
 یکصدا برای «ایران»
 مهرداد کریم‌زاده: «تا این‌جای کار، ایران برنده قطعی در جنگ با اسرائیله. هم در میدان و هم در رسانه. این موضوع دلایل متعددی داره، ولی قطعاً یکی از مهم‌ترین‌ها، یکصدا شدن تمام افرادی هست که «ایران» براشون اولویت اول و آخره. مسئولین باید قدر این انسان‌رسانه‌ها رو بدونن، با هر تفکر سیاسی که باشند.»
 خرابکاری تحقیرآمیز
 برخی کاربران عرب‌زبان با انتشار این تصویر، خرابکاری روز گذشته صهیونیست‌ها در اصفهان را با پاسخ مقتدرانه کشورمان به اسرائیل مقایسه کردند و آن را به سخره گرفتند!
 دست پر ایران 
 حسن عابدینی: «موشک‌های خرمشهر، سجیل، شهید حاج قاسم، خیبرشکن۲ و هایپرسونیک فتاح در عملیات تنبیهی وعده صادق استفاده نشد. این را سردار حاجی‌زاده فرمانده هوافضا گفت که برای خداقوت به دیدنش رفته بودم. وی افزود در این مرحله به اذن الله با توان حداقلی بر ظرفیت حداکثری قرارگاه عبری و غربی غلبه کردیم.»
 ترس؛ خصلت ژنتیکی صهیونیست‌ها
 حامد رحیم‌پور: «رژیم موقت صهیونیستی، بزرگ‌ترین حمله پهپادی موشکی تاریخ جهان را با بلندکردن یک ریزپرنده در یکی از بیابان‌های اصفهان پاسخ داد. از صهیونیست ترسو جز این هم انتظاری نیست. حقارت و ترسو بودن، جزئی از ژن و خون صهیونیست‌هاست.»
 چی بود و چی شد
 
 
 
 
 
 احمد قصری با انتشار این دو تصویر نوشت: «سمت راستی چیزی که رئیسی سال ۱۴۰۰ تحویل گرفت، سمت چپی، اتفاقی که الان افتاده در سمنان ۲۰۱ واحد تولیدی احیا شد که ۴۰۰۰ نفر به صورت مستقیم به کار خودشون برگشتند.»
 معنای واقعی مین‌گذاری
 حاجی محبی: «یکی‌ اومد رابه‌را تعطیل و پلمپ کرد، رئیسی هم اومد همه‌ رو از نو احیا کرد. وقتی میگیم زمین از قبل مین‌گذاری‌ شده یعنی همین تعطیلی ۱۱ساله‌ کارخانه کاشی سمنان که خوشبختانه دوباره به همت دولت سیزدهم شروع به کار کرده.»