kayhan.ir

کد خبر: ۲۸۷۰۵۳
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۴

کیهان و خوانندگان

 

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
سامانه پیام کوتاه 30002323
* رسانه‌ها به عملیات به یادماندنی وعده صادق به موضوع اصلی ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیرو‌های مسلح در عرصه بین‌المللی و اثبات آن که امام خامنه‌ای عزیز بدان اشاره کردند بپردازند و از پرداختن به حواشی که اهمیت چندانی ندارد پرهیز کنند. 
بیابانی 
*همراهی اعضای هیئت علمی دانشگاه کلمبیا یکی از معتبرترین دانشگاه‌های آمریکا  با دانشجویان معترض علیه دولت آمریکا که در قتل عام مردم مظلوم غزه با رژیم غاصب صهیونیستی همکاری می‌کند نشانه بلوغ فکری افکار عمومی نخبگان و انزجار جهانی از غرب حامی اسرائیل کودک‌کش است. در گذشته چنین حرکت‌هایی از محالات بود. چه کسی فکرش را می‌کرد که روزی از مرکز استکبار جهانی فریاد شعار علیه سردمداران کفر و ظلم و مرگ بر اسرائیل بلند شود.
فشمی
* افراطیون غربگرا همزمان با عملیات وعده صادق به جای تنبه و برگشتن به آغوش ملت، برای در آغوش گرفتن آمریکا دستان خود را گشوده‌اند و سخن از مذاکره مستقیم با آمریکا را بلغور می‌کنند‌، در حالی که حتی متحدان آمریکا نیز به خسارت‌بار بودن نزدیکی با آمریکا اعتراف کرده‌اند. این غرب‌زدگان بگویند طی آن هشت سال کذایی‌، مذاکره با آمریکای حقیقتا شیطان بزرگ در دولت قبل چه دستاوردی برای کشور و ملت داشته است؟
گلابی
* از فرماندهی محترم و انقلابی و ولایی فراجا درخواست می‌شود برخی جزئیات پرونده باندهایِ تبهکارِ سازمان یافته کشور را در زمینه فساد، فحشا، تجارتِ جنسی و... منتشر کنند تا مردم و به ویژه خانواده‌ها از فرآیند خطرناک و چشم‌انداز آینده کشف حجاب آگاه شوند.
تجلایی
* امیدواریم با سفر رئیس‌جمهور محترم به پاکستان قرارداد خرید گوشت گرم از این کشور مسلمان و همسایه به جای برزیل کلید بخورد که هم به صرفه‌تر است و در همسایگی ماست و هم گوشت بهتر و گرم تحویل می‌شود. 
عابدی
* چنانچه غرب و آمریکا ایران را بعد از عملیات وعده صادق با تحریم بیشتر مواجه کرد‌، باید بلافاصله بازرسی‌های هسته‌ای را به حداقل ممکن کاهش بدهیم.
عباسی
* انتشار خبر هولناک، فجیع و دلخراش قتل‌عام و دفن دسته‌جمعی و پنهانی صدها نفر از بیماران‌، مجروحان و کادر پزشکی بیمارستان ناصر در محیط این بیمارستان در غزه‌، موجب بهت و اندوه افکار عمومی جهان شده که نشانه اوج وحشیگری آدمخوارانی چون نتانیاهو است! آیا سازمان‌های ملل، حقوق بشر و غیره این ددمنشی‌ها را نمی‌بینند و کورند یا جان انسان‌های غزه برایشان مهم نیست؟
سلمانی
*با کسانی که نه مشکل اقتصاد دارند و نه با کار فرهنگی پذیرش اصلاح دارند باید باقاطعیت برخورد شود.
کماسی
* آیا تا به حال به مصاحبه‌های خانم‌های تازه مسلمان (آلمانی، انگلیسی و آمریکایی) دقت کرده‌اید که حتی یک مویشان هم پیدا نیست؟ برای این‌که آن‌ها اسلام را با تمام قوانینش به عنوان شرط سعادت و رستگاری خود فهم کرده‌اند و رعایت آن را اسباب افتخار و لازمه دینداری‌شان می‌دانند.
دلبری
* با ناهنجاری‌ها و تخلفات باید طبق قانون مصوب مجلس برخورد شود و این تخلف چه از من متخلف موتور‌سوار صورت گرفته باشد یا یک سارق و یا یک کاسب و یا یک خانم که به کشف حجاب اقدام نموده است. با تخلف باید برخورد متناسب قانونی شود و الا در کشور سنگ روی سنگ بند نمی‌شود. 
حشمتی
* خداوند پس از مهلت مقرر دودمان ظالمان عالم را بر باد داده و می‌دهد. برخی را مثل فرعون باغرق شدن در رود نیل، نمرود را با پشه، قارون با حسرت ثروت بیشتر را توسط بلعیدن زمین و ابرهه را به وسیله سنگ ریز در منقار پرندگان. و برای ظالمان دنیای وحشی غربی آمریکایی -صهیونیستی هم به زودی قطعا سرنوشتی مشابه اسلاف‌شان را رقم خواهد زد. ان‌شاءالله
سرلک
* از دستگاه قضائی درخواست می‌شود هنجارشکنان را با برخورد قاطع از رفتارهای پرخاشگرانه با نیروهای حافظ امنیت و آرامش روحی روانی پشیمان کند؟ برخی به خاطر رأفت بیش از حد نظام به خود اجازه می‌دهند وحشیانه حرمت قانون و مأمور قانون را بشکنند.
قدیمی
* افراطیون مدعی اصلاحات، اصرار دارند که نقش بلندگوهای دشمن در ایران را ایفا کنند و برای بهره‌مندی آمریکا از امتیازات بیشتر، از یکدیگر سبقت می‌گیرند تا شاید شیطان بزرگ گوشه چشمی به آن‌ها کند و صهیونیستها از آن‌ها در سیرک اینترنشنال سواری بگیرند.
قاسمی
* پس از پاسخ مقتدرانه جمهوری اسلامی اکنون بیش از هر زمان دیگری فشار بر اسرائیل غاصب برای پایان جنگ غزه و فشار بر آمریکا برای مهار این سگ ‌هار خود افزایش یافته است و امیدواریم بساط این ولیده نامشروع غرب جنایتکار به زودی از صفحه روزگار محو شود.
تمنایی                       
* پس از فرمایش چند سال قبل امام خامنه‌ای مبنی بر این‌که اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید، اکنون اکثر شهرک‌نشینان صهیونیستی به این مطلب حضرت آقا ایمان دارند! درحال حاضر نابودی رژیم صهیونیستی حتی برای جهان باورپذیرتر و ملموس‌تر شده است. الیس الصبح بقریب
نجفی
*پس از دو عملیاتی که در عرض 200 روز توسط حماس و جمهوری اسلامی علیه صهیونیست‌ها شد و در طول عمر کثیف این رژیم سابقه نداشته است اعتبار و هیمنه پوشالی‌ رژیم غاصب بر باد رفت.صهیونیسم شکست مفتضحانه‌ای خورده است و دیگر نمی‌تواند سر خود را بالا بگیرد. 
شهرابی فراهانی
* آمریکا از شعار آزادی فلسطین در کشورش به وحشت افتاده است و مجلس نمایندگانش شعار از نهر تا بحر، فلسطین آزاد می‌شود را به‌ عنوان یک شعار یهودستیزانه محکوم کردند! امروز به برکت انقلاب اسلامی و مقاومت غزه در برابر قاتلان بیش از 34 هزار شهید غزه این شعار در خیابان‌های واشنگتن‌، نیویورک و... به گوش می‌رسد.
سعیدیان
* به‌روز‌رسانی مجازات در نظر گرفته شده و اجرای آن برای کشف حجاب‌، قوانین راهنمایی و رانندگی و توهین به نیروهای خدوم فراجا و...لازم به نظر می‌رسد. مجازات باید بازدارنده و پشیمان‌کننده باشد.
اکرمی- شیراز
* مسئله پوشش در تمام کشور‌ها به عنوان یک مسئله قانونی مورد توجه بوده و شهروندانی که حدود پوشش عرف آن کشور را رعایت نکنند مورد برخورد قهری پلیس آن کشور قرار می‌گیرند. 
امینی
* شرکت متا که مالک فیس‌بوک، واتس‌اپ و اینستاگرام است، در خیانتی آشکار از طریق گروه‌های خانوادگی واتس‌اپ اطلاعاتی در مورد تحرکات فلسطینی‌ها برای هدف قرار دادن آن‌ها و خانواده‌هایشان در اختیار ارتش اسرائیل قرار داده است. این در حالی است که آمریکا فشار مضاعفی برای محدود‌سازی وتوقف فعالیت شبکه اجتماعی چینی تیک تاک در آمریکا وارد کرده است!
مرادی
* در سفر رئیس‌جمهور محترم به خوزستان طی نامه‌ای درخواست 300میلیون تومان وام برای تهیه آسانسور به علت کهولت سن (76 ساله) نمودم که پاسخ ارتباطات مردمی استانداری را به چهار بانک(ملی، مسکن، صادرات و سپه) بردم ولی با پاسخ منفی آن‌ها مواجه شدم. لطفا مسئولان امر مشکل افسر بازنشسته ایثارگر با سابقه هشت سال مناطق عملیاتی را حل کنند.
اسماعیل گتوندی
*با حملات حزب‌الله لبنان به اسرائیل تاکنون بیش از ۶۰۰,۰۰۰ اسرائیلی از شمال سرزمین‌های اشغالی به سمت به جنوب آواره شده‌اند.در ضمن بالای نیم میلیون نفر هم اسرائیل را ترک کرده‌اند.دولتمردان رژیم صهیونیستی تا کی می‌توانند با این همه بحران و تهدید به حیات خود ادامه بدهند.بهترین تعبیر در مورد اسرائیل امروز این است که بگوییم مرگ این رژیم اتفاق افتاده و در آینده نزدیک شاهد تشییع جنازه آن به سوی جهنم خواهیم بود.
شهبازی